keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Hyvän mielenterveyden hetket teemaviikko jatkuu

Me kaupalla koemme hyvän mielen ja mielenterveyden olevan ihmisen olemisessa aika korkealle rankattu arvo. Meidän vinkkelistä hyvän mielen voi saada jo tekemällä oikeita valintoja esim. vaatteiden suhteen. Kukin tyylillään, toki, emme me ala länkyttämään, mutta ainakin meille on tärkeää tietää missä vaatteemme on tehty, että voimme huoleti olla nätti klänninki yllä joutumatta murehtimaan tuotteen alkuperää tai muutakaan. Lisäksi meille on tärkeää tarjota vaihtoehtoja suurille ketjuille ja suurille sarjatuotannoille. Maailmaan mahtuvat kaikki, myös me.

Tänään tarjoamme -15 % alennuksen Second Chancen tuotteista. Annan nyt tyttärien itse omin sanoin kertoa enemmän merkistään:

"Polkumme ristesivät jo vuosituhannen alussa opiskellessamme samassa koulussa vaatesuunnittelua, mutta vasta vuosien päästä ne yhdistyivät, kun päädyimme suunnittelijoiksi samaan yritykseen. Ystävystyimme ja huomasimme olevamme "sielun siskot", joiden sydäntä lähellä ovat eettiset, ekologiset ja pehmeät arvot. Meitä molempia inspiroi kaipuu vanhoihin vuosikymmeniin, uusiin seikkailuihin vievät matkat, vuodenaikojen vaihtelut ja meitä ympäröivä elämä yleensä.

Tuotemerkkimme Second Chance ja mallistomme on syntynyt juuri näiden arvojen ja kokemusten innoittamana. Second Chance sisältää persoonallisen naisten vaatemalliston, joka toteutetaan pienen sarjan tuotantona Suomessa. Jokaisen tuotteemme jokainen valmistusvaihe on tehty suomalaisessa perheyrityksessä, mikä takaa sen, että tuotteemme valmistaa ammattitaitoinen, aikuinen ihminen. Neulosmateriaalimme ovat teollisuuden ylijäämää, mutta silti erittäin korkealaatuista, Suomessa neulottua ja värjättyä neulosta. Kaikki materiaalimme käytetään hyväksi ja leikkuujätteistä syntyy tuotteisiin kekseliäitä yksityiskohtia. Tähän yhdistettynä omia tarinoitaan kertova printtisuunnittelumme ja aikaa kestävä, kekseliäs ja nostalginen muotoilu, syntyy Second Chancen sielu, persoonallinen ekoluksus.

Tyyliämme voisi kuvata niin, että siinä on jotain skandinaavista selkeyttä, suomalaista aitoutta, mutta toisaalta myös hienostuneita sävyjä sekä menneiden vuosikymmenien charmia sekoitettuna nykyajan kansainväliseen muotoiluun. Printtimaailmamme ammentaa ideoita eletystä elämästä, pieniä kauniita hetkiä, jotka tallentuvat ja jäävät elämään mieleenpainuvina muistoina mallistoihimme. Mallistomme ovat siis pieniä kertomuksia sielunmaisemastamme.

Haluamme suunnitella eettisiä, ekologisia ja kauniita vaatteita, jotka eivät välttämättä huuda olevansa ekologisia, vaikka sitä ovatkin. Eikä ainoastaan vain kauniita vaatteita, vaan ylellisen mukavan tuntuisia pitää päällä, joissa nainen kuin nainen tuntee itsensä entistä itsevarmemmaksi."

Second Chance

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti